Vrtulník OK-DSA nyní v nových (klasických) barvách společnosti DSA čeká na svůj novoroční nástup do služby na základně HEMS Jihlava-Kryštof 12, kde nahradí stroj stejného typu (OE-XVN) rakouského provozovatele, který by měl být následně odvezen pozemní cestou.
Památník projektu Oxcart v nevadské poušti, v legendární osadě Rachel, která je populární zejména mezi "ufology".
Nedaleko odtud, v oblasti Nevada Test Range (AREA51), prováděla CIA v letech 1962-1968 přísně tajné testování nového letounu A-12, předchůdce SR-71, který se měl stát náhradou špionážních strojů U-2.
Památník je zde od dubna 2022.
Letoun vyroben v roce 1965, poslední let 17.7.1990. Následně předán VHÚ. Nějaký čas byl v Hradci Králové, pak v leteckém muzeu Olomouc a poté přestěhován do Koněšína na Třebíčsku.
Letoun byl vyroben a dodán USAF koncem roku 1961. Mezi lety 1977 až 1987 sloužil na základně Ramstein v Německu, následně byl umístěn mezi vládní letouny v Pima Air & Space Museum.
Letoun vyroben v roce 1960 a dodán Královskému letectvu. V listopadu 1978 byl vyřazen, v roce 1982 se dostal do Texasu a získal registraci N1350X.
Od roku 1983 sloužil u společnosti Hamilton Standard v rámci testování hluku nových vrtulí. Od září 2002 je umístěn v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl vyroben a dodán USAF v roce 1954. Vyřazen byl v roce 1965 a uskladněn v Tucsonu. V roce 1975 byl darován Národním muzeem USAF do Pima Air & Space Museum.
Letoun byl dodán námořnictvu v roce 1958, mimo jiné sloužil na základně Guantanamo na Kubě. Vyřazen v roce 1970, od roku 1972 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Přílet tehdejšího "Kryštofa12" na Horácký letecký den v Jihlavě. Jednalo se o poslední ročník této tradiční akce, po roce 2016 se už letecké dny v Jihlavě bohužel nekonaly.