Letoun byl vyroben a dodán USAF v roce 1954. Vyřazen byl v roce 1965 a uskladněn v Tucsonu. V roce 1975 byl darován Národním muzeem USAF do Pima Air & Space Museum.
Letoun vyroben v roce 1960 a dodán Královskému letectvu. V listopadu 1978 byl vyřazen, v roce 1982 se dostal do Texasu a získal registraci N1350X.
Od roku 1983 sloužil u společnosti Hamilton Standard v rámci testování hluku nových vrtulí. Od září 2002 je umístěn v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl dodán námořnictvu v roce 1958, mimo jiné sloužil na základně Guantanamo na Kubě. Vyřazen v roce 1970, od roku 1972 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Letoun byl vyroben a dodán USAF koncem roku 1961. Mezi lety 1977 až 1987 sloužil na základně Ramstein v Německu, následně byl umístěn mezi vládní letouny v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl vyroben a dodán námořnictvu v roce 1982 jako verze UC-12B, Později přestaven na verzi TC-12B. V roce 2006 byl vyřazen a uložen v Tucsonu a od roku 2016 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Letoun vznikl modifikací typu T-33, byl vyroben v roce 1957 a do roku 1970 sloužil v různých pilotních školách. Od roku 1985 je součástí sbírky Pima Air & Space Museum.
Letoun byl vyroben 8.5.1956 a dodán námořnictvu, sloužil převážně na Floridě.
V prosinci 1974 byl uskladněn v Tucsonu a od roku 1976 je v Pima Air & Space Museum.
Letoun byl dodán Pobřežní stráži USA v září 1984, v roce 1985 sloužil v Portoriku a byl těžce poškozen při vzletu. Následně byl opraven a vrácen do provozu.
V září 2001 byl uskladněn v AMARG v Tucsonu, v Pima Air & Space Museu je od roku 2014.
Letoun byl vyroben a dodán USAF 26.2.1965 jako typ EC-135B. V prosinci 1965 byl v Texasu přestavěn na typ EC-135J.
Pod krycím názvem "Silver Dollar" byl přidělen s dalšími letouny stejného typu na Andrews AFB a byl určen pro použití prezidentem USA jako velitelské stanoviště v případě jaderného konfliktu. V roce 1975 sloužil na Havaji a v roce 1992 byl vyřazen a uskladněn v Tucsonu.
V Pima Air & Space Museum je od března 1993.
Tato "Superpevnost" byla vyrobena v Boeingu-Wichita jako B-29 a v roce 1945 přidělena k 330. Bombardovací jednotce bázované na Guamu. Do konce války tato B-29 "Sentimental Journey" odlétala celkem 31 misí. V roce 1951 byla přestavěna na verzi TB-29. V roce 1954 pak byla přejmenována na "Dopey" a přidělena k 4713. vyhodnocovací radarové eskadře do Griffiss AFB NY, kde létala až do konce 50. let. Na základnu Davis Monthan dorazila v roce 1959 a od roku 1965 byla umístěn na "Celebrity Row" . Nyní je vystavena v podobě, kdy operovala z Guamu v roce 1945 (s dvojitým pojmenováním po obou stranách nosu)
Tento Sabre vystavený v Pima Air and Space Museum byl dodán v roce 1955 jako F-86D. V roce 1957 byl ale s dalšími mnoha upraven na verzi F-86L s přepracovaným křídlem a novou elektronikou . V roce 1966 byl vyřazen do MASDC (Letecké skladovací prostory na základně Davis-Monthan v Tucsonu v Arizoně).
15 let starý a druhý postavený Dreamliner. Přestože byl v markingu "ANA", zůstal u Boeingu a po požáru na palubě při přiblížení k letišti Laredo v Texasu v září 2010 byl pak na počátku roku 2012 vyřazen. Do Pima Air and Space Museum byl darován v roce 2015.
Do služby u USAF byl přidělen v dubnu 1956. Sloužil u 6. bombardovacího wingu, než byl pak v prosinci 1964 převezen do vojenského střediska pro skladování a likvidaci letadel (MASDC). Nyní vystaven v expozici Pima Air and Space Museum v Arizoně.
Tento Tomcat byl převzat US NAVY do služby v roce 1978, létal u jednotky VF-111 a od roku 1982 pak u VF-124 NAS Miramar, Kalifornie, která byla také domovskou základnou TOPGUN. V roce 2011 prošel renovací, v označení "211" USS KITTYHAWK. Nyní je vystaven v Pima Air and Space Museum.