Typ letadla: | DC9-32 |
Letiště: | Caracas (CCS/SVMI) |
Společnost: | Aeropostal (ALV/VH) |
Registrace: | YV141T |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 10/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3943× |
K výročí 80 let založení opatřila společnost Aeropstal Alas de Venezuela tento DC-9 efektním retrolakem. Stroj vyrobený v prosinci 1970 létal u Swissairu s registrací HB-IDR, v roce 1981 byl prodán Texas International AL (N542TX), která se o rok později sloučila s Continental AL. V roce 1991 byl přeregistrován na N70542 a provozován do srpna 1999, kdy byl uskladněn v Mojave. Od července 2000 je ve flotile Aeropostalu s reg. YV-46C, v roce 2006 přeregistrován na stávající registraci.
NightFly, uz *A salonik? ;)
Jakub: pred tromi tyzdnami som sedel tri hodiny v saloniku na CCS a vacsinu casu som sledoval premavku - DC9, 737-200, bizjety, widebody (772, 343, 346), carga... Stale bolo co sledovat.
Tie DC-9 musia byt asi spolahlive stroje ked vydrzia lietat 40 rokov...ale zaujimave ,ze akurat v takych krajinach,kde mne osobne ta bezpecnost nepride na takej vysokej urovni ,prevadzkuju este stale tieto stroje.
Sousede-dobrý!
dobra sestava :-)
pekny trojcata :)
To jsou všechno DC-9tky?
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Jakub: Spousta starejch devítek lítá i v USA, hlavně u NW/DL.
První DC-9 začal létat ve Venezuele v únoru 1967 u společnosti Avensa.Jejich obliba ve Venezuele je způsobena faktem, že je tam neuvěřitelně levné palivo...když jsem se ptal řidiče shuttlu do hotelu kolik ho stojí natankovat plnou nádrž, odpověděl tři dolary ato odhaduju , že jí ten jeep měl minimálně na šedesát litrů