V sobotu 31. května vyměnila CK Blue Style svého dopravce do Egypta, Tuniska a vybraných letů do Bulharska. Chartery, které plánovala nechat obsloužit ukrajinským dopravcem SkyLine Express, který ji však zklamal a spolupráci s ním na přelomu března a dubna rozvázala, do pátku zajišťoval český dopravce Smartwings. Od soboty tyto chartery zajišťuje rumunský dopravce HelloJets, kterému se start na výbornou nevydařil.
HelloJets měly dnes pro CK Blue Style vypravit dva charterové lety z Prahy do Marsa Alam, dva do Hurghady, další dva na Djerbu a jeden do Enfidhy. Charter do Marsa Alam, odlétající v 7:00 odletěl včas. To samé platí o charteru do Hurghady v 7:55. Na chartery do Enfidhy a na Djerbu však dopravci už nezbyla žádná letadla.
Na charter na Djerbu v 6:00 si HelloJets zajistily Airbus A320 registrace YR-JUL (výrobní číslo 3863, rok výroby 2009) dopravce Dan Air, taktéž z Rumunska. Na tuniský ostrov odletěl se zpožděním přesahující dvě hodiny. Se zpožděním se do Prahy vrátili také klienti, kteří Djerbu opouštěli ráno.
Charter, který měl odletět v 12:45 z Prahy na Djerbu, nakonec obsluhuje expresně vypůjčený Airbus A321 španělského dopravce Privilege Style (registrace EC-OCT, výrobní číslo 5350, rok výroby 2012). Cestující na tuniský ostrov odletěli se zpožděním přes dvě hodiny. Zpoždění budou mít také cestující, kteří se s CK Blue Style z Djerby vracejí dnes odpoledne do Prahy.
Na tuniskou pevninu měl v 15:15 zamířit také charterový let HelloJets pro CK Blue Style, bohužel ani pro ten už Rumuni neměli vlastní stroj. Cestující odletí zhruba s hodinovým zpožděním na palubě expresně vypůjčeného Airbus A320 9A-BTL (výrobní číslo 3337, rok výroby 2007) chorvatského dopravce Trade Air. Zpoždění budou mít také cestující, kteří se s CK Blue Style z Enfidhy vracejí dnes odpoledne do Prahy.
Pro oba večerní chartery z Prahy do Egypta mají HelloJets dostatek vlastních letadel a měly by odletět podle letového řádu. Bez komplikací se má obejít také večerní charterový let CK Blue Style z Brna a Ostravy do Marsa Alam, operovaný také vlastním letadlem HelloJets.
HelloJets byly ještě vloni malý rumunský dopravce se třemi aktivními Boeingy 737NG (2x B737-800 a 1x B737-700). Obě větší 737 si minulé léto vypůjčil turecký dopravce SunExpress a stroje obsluhovaly linku Praha – Antalya. Letos se dopravce do Česka vrací a má velké ambice. V Praze má mají mít základnu čtyři letadla HelloJets, to je momentálně celá aktivní flotila dopravce.
V současné době přebírá dva Boeingy 737-800, které nedávno vyřadil český dopravce Smartwings (konkrétně jde o stroje OK-TVX, vyřazený v listopadu a OK-TVO, vyřazený v únoru). Rozhodl se také diverzifikovat flotilu a převzal první ze tří Airbusů A320ceo z druhé ruky.
První ze zmíněných původně českých strojů dorazil na domovskou základnu dopravce na letišti Bukurešť Baneasa včera odpoledne. Přeletěl tam ještě s irskou registrací EI-HNZ přímo z letiště v Kemble ve Spojeném Království. V Rumunsku má létat s imatrikulací YR-HLC. Z Kemble do Bukurešti letěl ještě v úplných barvách Smartwings.
Druhý stroj je v Bukurešti už od úterý 27. května. Přiletěl tam celý bílý přímo z Prahy ještě s českou registrací jako let TVS122P.
Boeing 737-800 registrace YR-HLB (výrobní číslo 35795, rok výroby 2009) létá v barvách CK Blue Style, do Prahy dorazil ve čtvrtek večer.
Připravil: Martin Bernict
Copak vám provedli?
Předpokládám, že jste si zájezd včetně premium sedadel nekupovali ráno na letišti. Takže pokud dopravce (což není cestovka) z provozních důvodů nasadí jiné než plánované letadlo, může nastat vámi popisovaná situace a cestovka s tím nic nenadělá. Nezbývá, než reklamovat.
To jsou teda šachy...
Při tom stávajícím provozu, kdy "nejsou letadla" mě zaujalo, že je vůbec proveditelné půjčit si z hodiny na hodinu letadlo
Ta cestovka to jsou pitomci co?
Cestují poměrně často, ale s Blue Style nikdy více. Mají to i v napísu blee
Terezie:....informace že v Evropě létá někdo s vyřazenými letadly je nesmysl.
Dne 1.6. ve 2:20 odlet z Marsa Alam s letem H31121.Zpožděný nastup do letadla se zpožděným 20min jde na vrub personálu letište.Po nástupu na pabalu následovalo dalsi zdrženi zhuba 90min,které nam bylo zdůvodněno pilotem po 60 minutách ,jako výtížení letištního personálu.Toto zdůvodněni nebylo pravdivé,protoze lety po nás odletěli na čas a kolem našeho letadla skákal personal letiste z Marsa Alam.Další věc co mě velice zklamala ze stany BS je seating premium.Zakoupili jsme si na tento let seating premium,ve 2 řadě sedadla EF.Preferujeme větší misto na nohy. Při předlozeni plánku letadla jsme zvolili 2 řadu. Při nástupu do letadla jsme zjistili,ze seating premium je pouze 1 řadě.2 řada byla standardní.Palubní personál nám sdělil,že si seating máme vyreklamovat u společnisti BS.Dnes jsme odeslali reklamaci a prilozili fotodokumtaci+natočené video.S BS uz cestovat nebudeme.
31.5 jsme rozhodne nemeli odletět ve 12:45 na Djerbu. Odlet měl být v 7 ráno, do vzduchu jsme se dostali v 15hod, příště si ověřte skutečnosti, když o něčem píšete. Je rozdíl cekat na letisti 2hod a nebo 8hod....
Supr...lítat vyřazenými letadly za velký prachy...to je terno ...tak snad nespafneme...letíme v pátek 13.5. ...uff
Celkem 20 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Zaplatil jsem si sedadla u Exim.Zavolali nám 2 dny před odletem že letíme menším letadlem tak se nám posouvá sedadla.Po hovoru z cestovkou jsem byl ubezpečen.. že mám poslední řadu, ale co jsem stalo .Za mnou ještě dvě rádi plně obsazený.Takze nejen Blue ale i Exim má problém.