Jak jsme již dříve informovali, Boeing odepsal na obranných zakázkách ve čtvrtém čtvrtletí dalších 1,7 miliardy dolarů. Vyplývá to ze zprávy o předběžných hospodářských výsledcích zveřejněné dne 23. ledna.
Divize Defense and Space očekává za čtvrté čtvrtletí výnosy na úrovni 5,4 miliardy dolarů s provozní marží -41,9 %. Ztrátu 1,7 miliardy dolarů generují zejména programy KC-46A, T-7A, VC-25B a MQ-25.
Na KC-46A prodělal ve čtvrtém čtvrtletí Boeing dalších 800 milionů dolarů. Na tomto programu již výrobce dosáhl impozantní ztráty 8,928 miliardy dolarů, a to ještě není konec.
Na projektu T-7A ztratil Boeing za čtvrtletí 500 milionů dolarů, celková ztráta dosáhla 3,194 miliardy dolarů.
Na kontraktech podepsaných za pevnou cenu prodělal Boeing od roku 2014 celkově již 18,1 miliardy dolarů. Jedná se o kolosální ztrátu, která dokládá, že Boeing nemá přesnou představu o nákladech svých klíčových programů.
Hospodářské výsledky společnosti za loňský rok budou oznámeny 28. ledna. (Foto: Boeing, military.com, Air Data News, AF.mil, planes.cz)
Teda, prodělat na výcvikovém letounu, to musí být docela umění (pro firmu takového kalibru).
Nechtěli by amíci přeci jen koupit nějaké ty Alky?
Platí karma je zdarma. Kdyby podrazem nezhatili výběrové řízení na tankery a dodával Airbus tak si tuto ztrátu za KC-46 ušetřili. A u T-7A měla USAF také na výběr. Lobování se jim vymstilo...
Překvapivě Boeing ztratil spoustu peněz i na T-7A Red Hawk, testovací lety probíhají, ukázala se spousta problémů (např. se softwarem, řetězcem dodavatelů a vystřelovacími sedadly). Spolupráce Boeing-Saab nejspíš nebyla tak dobrá, jak se čekalo. U jednoduchého letadla je to ostuda. Sériová výroba se opět odložila na rok 2026, ve fiskálním roce 2025 budou vyrobeny 4 předsériové kusy.
Dluží tolik akcionářum,že ti si je ohlídají...to není jako 25085,který by sežral vsechno bez chleba,dobytek...!
Creature25: Tak na 737 to taky mometálně nebude vzhledem k tomu, kolik jich je schopen měsíčně vyrobit a dodat. Mě tedy přijde, že ziskový je jen nejvyšší management.
No,asi na 777F,767F,tedy hlavně na 737...érbas vydelává nejvic na 320,321,na 787 se taky moc netrhne;myslim,že je tam taky malý minus...ale je to hezká mašina, ne jako vejvrtka...
Vydělává tahle firma vůbec na něčem?
Celkem 8 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Přesně tak
Kromě toho, neschopnost Boeingu vydělávat, dává naději, že žádný korporát nedokáže růst do nekonečna a postupně začne stravovat sebe sama...