V pondělí 24. června nad ránem přistál na Letišti Václava Havla Praha Airbus A330-300 dopravce Hainan Airlines. Jednalo se o inaugurační let navrátivší linky Peking – Praha, která byla po pandemii opět uvedena do provozu. Délka prvního letu linky HU 7937 činila 9 hodin 21 minut. Airbus po příletu uvítala slavobrána.
Přímé lety do Pekingu budou létat 3x týdně (každé pondělí, středu a pátek). Dopravce bude na linku pravidelně nasazovat typ Airbus A330-300. Těch má ve flotile dvacet.
Připravil: Martin Bernict
...tak zase je dobře, že ČSA jsou stále konkurenceschopné a stále budou a že ten jejich standard je vlastně na světové úrovni. Klidně by mohli zvládat místo Hainan tu linku i ony, jasně - s několika mezipřistáními a s českou klientelou. Třeba by si vydělaly i na další olétané letadlo a létat s ním z nově otevřených Budějovic, aby se tam alespoň trochu ta investice do regionálního airportu international navrátila. Nakonec i Hainan, nebo Pakistan International by tam mohly létat. Je to odtamtud přece jen blíž do Krumlova, kde by si čínská a pakistánská klientela prohlédla město, nakoupila trdelníky a zase odtamtud by odletěla domů.
Dobrý den. Psali jste tu o standardech Hainan airlines a čínských aerolinek všeobecně. V čem je tady ten propastný rozdíl? Catering, rozteč sedadel nebo komfort cestování a služeb? Docela by mně to dost zajímalo. Děkuji moc.
Linka byla je a bude využívána výhradně čínskou klientelou. Číňané cestují výhradně organizovaně a lety jsou dominantně využívány čínskými cestovními kancelářemi. Evropané využívají na cesty do Asie zavedené evropské a blízkovýchodní společnosti. Ono totiž přestože se Hainan tváří jako pětihvězdičkova společnost tak to možná platí na čínské poměry. Proti evropské a blízkovýchodní konkurenci je nekonkurenceschopna. Neposkytuje evropské standarty cestování. To stejné platí pro všechny čínské společnosti. A bohužel do Prahy nasadili to nejstarší a nejhorší co ve flotile mají
Zdravím Vás spotteři. Měl bych na zasvěcené otázku, zda nemáte informace, jak tyto lety v minulosti a i následné mají obsazenost? Hainan má ve flotile jak A330 -200 i 300 s kapacitou 36/178 a 32/260 nebo 24/279 a pro Boeing 787-8 36/177 a verzi 9 30/262. Jsou cestující převážně Asiaté, kteří přiletí a následně odletí, a Evropanů je řádově jen v jednotkách procent?
Celkem 5 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Nemůžeme přece udržováním leteckého spojení s Čínou podporovat porušování lidských práv a potlačování Západních hodnot Čínskou komunistickou diktaturou.